Tuesday, August 23, 2011

apakah kesudahanya..

sudah lama aku x menulis ek..
wah..
kali nie bawu dpt menulis..
its orait sbb lately nie aku bz..
bz ngn ape..
bz keja,asgment,amali..
dh nk dkat2 raya mcm2 la keja dok mai bertimbun..
xpa..
kehidupan seorang pelajar memang cmni kan..
ha pasai N..
lama kan aku x cita sai N kan3..
ampa nk dgr x pasai N..?
N la nie dh mnja n pndai mjok lama2 dh ngn aku..
adoiyt..
aku dh la xtw pjuk..
tp mmg smpoi..
aku kaki mjok dya pun kuat mjok..
wah abeh sapa nk pjuk sapa..
uwaa...
sdeynya xdk sapa nk pjuk aku..
kalo N baca bnda nie kan N kena bljar pjuk saia taw..
saia suka dipujuk dan merajuk..oke x?hehehe
N saia nk minx maaf la sbb skunk nie emo ngn awk kan3..
awk taw kan sbb pa saia emo..
awk 2 rmai sgt kwn lelaki..
jeles saia dibuatnya..
adoiyt..
xtw nk buang pasaan nie cmna..
tp xpa..jeles tnda syg kan3..
aku syg ang la N..
ang syg aku x N..?
ang syg aku cmna..?huhu
msty skit kan3..
uwaa..
sdey3..
N jgn dok curank taw..
saia tgu N oke..
N sentiasa lam aty saia taw..
cyg  dan chenta N sahaja....

N bukan nama sebenar..
hanya dia saja yg sedar sapa siapa yang ku maksudkan


No comments:

Post a Comment