Monday, March 14, 2011

perpisahan tanpa kerelaan..

jangan pernah berubah andai diri ini byk melakukan kesalahan terhadap dirimu..
bkn ku pinta smua ini..
aku juga manusia yg biasa yg tidak sempurna..
sering saja aku melakukan kesilapan yang berulang..
aku yang bersalah syg..
mgkin aku tdak sesuai utk mu..
andai kau tidak lagi dpat bertahan dgn hubungan yg terjalin ini..
aku merelakan perpisahan tanpa kerelaan hati..
mmg berat untuk aku melupakan smua knangan yang terjalin smasa bibit perchentaan kita..
namun apa harus aku lakukan..
dari kau terus terseksa dgn diriku..
aku relakan perpisahan ini..
aku ttap akn menyayangimu sperti biasa kerna kau adalah jiwaku..
pergilah kau....
jangan kau meratapi perpisahan ini..
aku ingin perpisahan tnpa kerelaan ini tdak berakhir dgn air mata..
walaupun ku tahu sukar sgt untuk menerima..
aku berharap agar kau bahagia ngn insan yang terbaru..
bagaimana dgn aku??
aku sntiasa mndoa kan kebahgian kau walaupun kau tdak disisiku..
kerna kau adalah segala2 nya..
jangan pernah kau cuba utk mencari ku..
aku kan cuba mlupuskan smua kngan kita..
andai kau hadir pasty jua sukar utk aku lupakan..
pergilah kau...............................

No comments:

Post a Comment