Tuesday, February 1, 2011

dilema chenta


 kehadiranmu dlm idupku bgaikan cahaya Nur..
mengapa kau hadir dikala saat begini..
sedangkan kau tahu keadaan ku begini..
ya..
mmg benar aku yg bersalah kerna tdak meluahkan perasaan ku sjak awal lagy..
kini nasik sudah menjadi bubur..
walaupun aku tahu kau suda berpunya..
aku ttap akan menyayangimu..
kerna perasaan syg terhadapmu hadir smula jadi..
smakin hari smakin syg..
mgapa sukar ku lupakan mu..
aku pernah cuba melupakanmu..
namun ku xterdaya..
makin aku cuba melupakanmu..
makin aku teringat akan dirimu..
aku bingung dgn perasaanku ini..
siapa harus ku luahkan perasaan ini..
arghh..
apa yg harus ku lakukaan..
sayang..
dgrlah rintihan hatiku ini..
walau apa jua berlaku antara kita..
aku berjanjy yg aku tdak akn pernah melupakanmu..
kasih syg padamu tdak akn pudar..
dan aku berharap perpisahan bkn jalan terakhir utk selesaikannya
aku harap kau mengerti hatiku ini..
aku mahukan dirimu namun..
ada sesuatu yang menghalang..
biarkan kita begini..
hanya takdir yang aku menentukan segalanya..
dirimu sentiasa dihatiku bt selamanya.......

No comments:

Post a Comment